Followers

Sunday, October 14, 2012

Hari minggu.

Duduk umah hujung-hujung minggu camni, memang duduk sajelah kan maknenyer. Bangun tido, online, mandi, makan. Maunyer badan tu makin berlomak wa cakap sama lu.. Matilah balik raya haji nanti kena nganjing ngan mama ke ngan adik-adik, badan aku makin memboolat.

Kalau tak sebelum ni, hujung minggu jew aku koje. Kalau koje, ade gak laa aktibiti yang aku buat dari memerap jew kan, makan pon kurang. Yelakan, bile koje badan penat nak makan pon tak larat. Tapi sekarang aku dah benti koje sebab badan ni dah tak larat nak manage semuanya. Terkojar-kojar aku, badan sendiri pon letih, ngan orang yang aku susahkan pon mesti letih gak kan melayan. huhuhu.

Hurmmm, sekarang bekoje laa aku menternak lemak kat umah. ottokkeee.. Bilelah nak kuruih ni Anis oii. Kau ni azam jew lebih tapi buatnyer tak kan. #sigh. Bile entah nak berubah, penyakit malas makin menjadi-jadi. Dok umah pon bukan study asyik tengok movie jew laa kan. [terlebih masa untuk buat entry sini gak]. Hehuu.

2 comments:

  1. oit k long. dulu keje ape ? HAHA :D

    ReplyDelete
  2. Hahaha, keje tolong penuhkan perot orang..
    ngeh3..

    ReplyDelete