Followers

Friday, November 11, 2011

# 11.11.11

http://www.cute-smiley.com

Here and there everyone talked about 11.11.11. but it doesnt affect me at all. What is really special about that date??? Kalo nak kire special, hari-hari can be the special day rite? It just depends on how u make it the day such a special day.

So, tak payah nak taksub sangat dengan tarikh yang genab-genab macam ni. Coz, sometimes we expect that the day so special and the only happy things will be happen all along the day but it can be jugak probably the opposite kan. Sape sangka kan? 

Then, pulak tu banyak speculation yang keluar pasal tarikh nii. Kebanyakan kononnya dari kitab-kitab kafir yang banyak mengatakan pasal kiamat pada tarikh ini. Pastuh ramai plak org islam yang sebarkan dan percaya. Hey, wake up laa orang islam *watpe nak rujuk kitab2 lain. sedangkan dalam Al-Quran dan Al-Hadis takde bgi tahu ape2 pun.

Life is all be written. We just do not know what will happen next.
Sebagai manusia kite hanya perlu percaya pada takdir dan kiamat itu pasti. 


No comments:

Post a Comment