Followers

Tuesday, September 6, 2011

X-Factor

http://www.cute-smiley.com
Hollaaa...
Selamat MalaMs ollss.
okes malam terajin nak update wlupon penat+ ngantok dah mate niii tpi still rase sayang nak tido. hehehe.
siang tadi aku pegi ke Marina Island Pangkor for the fes time semenjak tempat tu bukak coz before nii takde kesempatan lagi nak ke sane. Temapat memang cantik laaa kalo nak snap2 pic. So, pasal Marina i'll be update later laaa ek sebabnyer
actually point aku is bukan nak cakap pasal nii waktu nii heeeee...

aku nak flashback balik X-Factor..
korunk tau tak ape uhh X-Factor???
tawuuu kew tidookkkk??
hehehe..







tadaaaaaa
tudiaa, nsem2 kan taf taf plak tuhh..
X-Factor nii laa aku maksudkan.
dolu dolu mase kecik-kecik aku peminat setia depa sume niii
Lagi-lagi lagu femes depa yang still melekat kat hati aku is
'Tak Sanggup'
penah dengar ke tidak???
dengar ini lagu...
kat bawah niiii


&&&
sebenarnye nak gtau yang
aku bawu lepaih karoke lagu nii tadi..
syiokk kott sejak cuti belom ade kesempatan nak g karoke.
disebabkan aku dah terkaroke lagu tuh
then tetibe terase nak carik latest news pasai diz group
carik punyer carik jumpe laa plak new song depa
ciap ngan mv sekali bawu dok tayang..
mmg nasib untung laaa kali niii.
aku antara yang terawal laa kot yang tau dok??!!!
hehehe..
dah laaa layan lagu baru depa nii okes.


selamat mendengar semua..

p/s:: tak larat nak mengarang pepanjang. oke daaa..

No comments:

Post a Comment