Followers

Saturday, September 24, 2011

BOringless sabtu#

http://www.cute-smiley.com
 HEEEEEE...ape laa tajuk entry aku niii kan?? hakay otak tengah tak betoi dan emosi tengah kacau sebab??? Beselah pompuan kan tiap-tiap bulan bile tibe waktunyer mulelah sewel naik meroyan. HAHAHA..ye kew pon.

Cam bese kalo dah tajuk entry bosan opkos laa aku tengah bosan gilerr kan. Dah lame aku tak update pape cnii yang lahir dari hati, CEWAHH.. So, dengan itu saya nak mengisi kebosanan ini nak merapu kat cni. HEEEEE..

Tak de nak merapu banyak pon, juz nak citer pasal aktiviti semalam yang aku ngan kengkawan poie SAGIL.
Tau ke tidak sagil tu menatang ape?? kalo aku dah kate poie tu mesti laa tempat kan. Sesape yang dok Muor or Tangkak or bekas bebudak KMJ mesti tau kot mane sagil tu.

OK lah SAGIL tu name tempat jew, tapi kat situlah terletaknye Gunung Ledang yang terdapatnye ayor terjun.
Bile dah mention ayor terjun tu konpem konpemlah kitorang p berkelah.

Syiokk gilaarr dah laa pegi ngan bebudak yang gilaarrr tahap gunung ledang tuh, memang best laa. Depa masing-masing nak try skil berenang, yang aku berendam jew laa cam badak berendam. HAHAHA. Tapi ade laa gak  belajor berenang cket2 sebab depa sume sebok dok ajaq kan.

Berejam-rejam gak laa kami berendam, sampai ase cam tak nak kuar dari situ. Ayor dye mmg sejuk tahap tak hengat sampai de yang menggigil gigil. IshISHHishh.. HEEEE.

So, sampaii cni jew laa aku nak citer, perot dah lapor mintak diisi. K sesape yang dok dekat2 area melaka kew johor ley laa bley berkelah situ. Nature dye cantik & fresh tahap korang tak nak balik nanti.

Kbai,

No comments:

Post a Comment