Followers

Wednesday, August 3, 2011

Wordless Wednesday.......#1

http://www.cute-smiley.com
     Hari ketiga berpuasa - Petang ni hujan tersangat sangat laa lebat. Patot dari pagi awan mendung jew takde terik mentari. Macam lagu Hafiz awan nano~begitulah awan nano nano nano nano nano nao nano nano nano nano. I loike the song, and rosakkan lagu tuh. Hehehe,.

    Mungkin hujan dipetang ni hujan rahmat dari Allah. Dia nak bagi kita cket kemudahan dan kesenangan petang ni di bulan mulia ini supaya manusia tak akan sentiasa merungut panas. Betol ke tidak??? Hujan aku suke kau turun waktu camni ini sebabnye kau dah lame tak turun kan. Kesian kat rumput-rumput sebab kau dah lame tak siram dye.
 
    Tapi ade bende yang tak berape sedap yang aku nampak tadi dan agak menyedihkan la bile petang ni ade segelintir budak-budak sekolah teknik tempat aku kerja nii kena denda waktu2 hujan lebat camni. Depa kena kutip sampah-sampah kat padang sekolah. Huhh giler ape??? dah laa hujan lebat dengan petir kilatnyer.

    Hape punyer cikgulah yang bagi denda nii.  Dah tau hujan suruh jugak depa kutip sampah kat padang sekolah tu buat hape?!! tak boley nak buat waktu lain kew pon, waktu hujan-hujan lebat camni gak nak suh depa kutip sampah tuh. karang kalo jadik ape-ape camne?! haaa.. Nauzubillah laa, Mintak-mintak semuanyer ok xde perkare burok yang terjadik.

   Adik-adik sume akak kesian kat hampe, tapi nak wat cmne kan hampe yang carik penyakit dulu sampai kena dimerit. Hanya dapat melihat, nak menolong tak mampu.

No comments:

Post a Comment