Followers

Wednesday, August 17, 2011

tak niat tak puase???


http://www.cute-smiley.com
     Semalam ade dua ekoq budak jantan datang koop tempat aku keje waktu petang agak-agak waktu lepas balik sekolah la and depa datang nak beli air. Aku pon pelik laa kat bebudak nii ngan usha pelik kat depa bior depa takot cket. Masing-masing muke dah kecut pon, padan muke. hehehe..

Aku pon bukak mulut and tanye lah kat depa mase depa nak bayaq tu...

Aku :: weyh kome ni tak puasa ape hahhh??? [sambil bercekak pinggang, garang ni garang..huahahaha]

bebudak :: errrrrghhhh.. Pose kak tapi lupe niat ngan tak bangon sahur.

Aku :: haaaa, dah tu kalo pose... kome buek ape kat cnii haa???ngan nak beli airnye, buke lambat lagi dikk oiiii..

bebudak :: air ni nak minum laa kak, [perlahan jew jawabnyer, cam aku tak dengor jew]...
  Kami lupe nak niat pose laa malam tadi kak, jadik kami takley nak pose laa kak..[still masih pelan tpi kuat cket dri tdi]

ohhh kome nak kenaa ek..

Aku :: dah dah akak tak kire kome letak air tu balik, akak tanak amik duit yg kome bayor tuh. Ni bulan pose kalo perempuan tu ade gak excuse kome ni ape excuse nyer??period gak ek..

depa letak gak air tapi dok tercegat situ gak lagi..aku pon bukak mulut lagi..

Aku :: sebelum ni kome tade niat pose sebulan kew??

bebudak :: ade kak.

Aku :: haaa, kire pose lah tu kalo dah niat sebulan. tu lew gunenye niat sebulan jgn niat jew xtak tau pe. Dah jgn nak ngelat POSE POSE...kome ni ape lew yang ingat sampei lupe nak niat pose ni? dah tu tak reti-reti nak balik kew??

bebudak :: hehhheehehe.. [buruk benor ghupe menyeringai cm beruk]

wahahaha, jahatnyer aku cakap depa cam beruk..hehehe..men-men jew..

p/s:: niat puase sebulan dah ckup sbb kite dah niat utk sebulan puase dalam bulan Ramadhan, tapi lagi baik kalo kite niat tiap-tiap hari kan lebih yakin. (^_^))

PUASE JGN TAK PUASE.....

2 comments:

  1. hak3.belasah je bebudak niii!!awwww

    ReplyDelete
  2. hahaha, nak jew ak belasah tpi kunk ak plak tido jail..huuuu

    ReplyDelete