Followers

Friday, August 26, 2011

Sedih plus Gembira

http://www.cute-smiley.com
Assalamualaikum semua. Amacam puase penuh ke setakat ni?? Pejam celik dah 26 Ramadhan, JUMAAT terakhir di bulan mulia ni. Bermakne Ramadhan pon dah menghampiri ke penghujungnya dan beberape hari lagi kita akan menyambut Hari Raya Aidilfitri.

Sedih plus Gembira.

Sedih sebab???
satu Ramadhan dah sampai ke penghujung, rase kejap jew puase kali. dua Hari ni last aku kerja dekat koperasi sekolah teknik ni. Aku hepy giler keja kat cni coz bebudak cni sumenye hepy2 belaka wlupon kekadang tersangat la bosan . Loike them much. Will miss diz moments much with ols stud here. Akak syg korang, heee. tiga cuti sem dah nak abih, tinggal lagi lebih kurang 3 minggu jew b4 kena balik U balik. wuuu.. Nak balik tapi tak balik. cmne tuh ek???!!! hmmmmm...

Gembira sebab???
Lagi empat hari kite nak rayerrrrrr!!!! sape yang tak gembira nak rayer kan kan kan?? Heeee.. Tak sabor-sabor asenye nak berkumpul se familia mase rayer nanti. Taun ni lah aku terase excited lebeh nak rayer sbb dah cuti lame. Slu 2 3 hari nak rayer baru la dapat balik ke kampung. Kali ni sebulan pose dapat berbuke kat umah. Best gilerrr!! spe yang xdpt tu jgn lew jeles plak ek. ngeeehee.. [org yg tersangat jeles mesti laa adik-adik aku yang dok asrama, depa sume baru balik semalam].

p/s:: kalo maen mercun berhati-hatilah yew, kawal kegembiraan anda jangan sampai ade yang tercedera.. (^_^)


No comments:

Post a Comment