Followers

Tuesday, August 9, 2011

Nyamuk banyak!!!

http://www.cute-smiley.com
    Apa pon ta boley!!! Apa pon ta boley..puihhh puihhh puihhhhh. Nyah kamu dari sini nyamuk. Sesuka hati jew mengganggu ketenteraman gua memalam bute nihh. Hadoii laa, ta boley tengok orang senang cket yer kau nyamuk???// Hai apalah nasib.

    Disebabkan kau, gatai- gatai dah melata ke seluruh badan aku. Dah asyik dok tergaru sana tergaru sini jaa ni, nak update newpost pon tak tenang laa. Jage kau nyamuk, kang sekali aku ngamuk abih sume kerabat kau dan kau-kau sekali aku hapuskan hanya dengan sekali semburan. Srkkkkk..

    Tau laa aku banyak darah nak hisap pon agak-agak laa waiii. Bulan bulan pose nih kesian laa kat aku, dah laa kena pose tenage pon tak bape ade ngan kau plak buat celaka. Kau pon kena pose sekali tau tak nyamuk. Sibuk jaa menghisap darah manusia sesane sini.

    Bawak penyakit plak tuh, cubelah dah hisap darah melata-lata tuh tak payah tinggai penyakit kat manusia. Awat laa ampa tak hisap darah binatang jugak??? Ni tak darah manusia jugak laa ampa nak hisap. Memang dasar binatang betoii laa. aduhai, Hishhh. Rimas- rimas.

p/s:: sabaq-sabaq, bulan pose ni mmg banyak menuntut kesabaran betoi. Controlled urself laa Anis. Sabor je lah~, apa pon ta boley!


No comments:

Post a Comment