Followers

Monday, August 22, 2011

ngecat!!! ngecut!!!

http://www.cute-smiley.com
     Penattttss giler sehari-harian mengecat rumah. Lenguh pinggang kaki ni, mane taknyer dari pagi sampai laa malam baru ciap. Fuhhh, memei lotih laa. Tu pon baru 3/4 parts of ruang tamu, belom ag ke bilik-bilik, maunyer 7 hari 7 malam ngojerkannyer. Huuuu.. Kaki ngan tangan aku pon naek kecut-kecut apekehei ntah. Pelik aku. Hikhik..

    Tapi nasib baek lahh ade adinda-adinda ku sygs yang rajin nak nolong walaupon dema sume pose tapi semangat giler. Sampei baru setengah jam ngecat dah ade yang rebah tertido, cisss kuwang asam nyer budak. Hahaha.. Tapelah asal dapat kerjasama sokay dah jangan melangut jew tengok aku buat sorang tu yang buat akak ni nak ngamuk. Aku garang ni garang. Hahahaha..

    Keseluruhannye, penat! letih! teramat tapi mata tak ngantok nak tido. Camne ni??? badan letih tapi taknak rehat plak, aigoo. Mata pejamlah sok badan ni nak ngecat lagi koje plak, dah laa rini terponteng jew koje. Huhuhu.. Kasihanilah diri ini.

   Ecehhh, nak tido pon kecoh kan??? ishhh ape laa..tidor jew laa ape susah pejam mata haaa, kan senang. Dah laa tido sok bangun lambat keje lambat siap, mak ngan nenek plak membebel-bebel tak renti. HUHUHU..

p/s:: tak penat kew membebel-bebel, aku dengor pon penat. huuuuu..

No comments:

Post a Comment