Followers

Tuesday, August 2, 2011

Lalaluliii..

http://www.cute-smiley.com
     Assalamualaikum.. Hari ini adalah hari kedua kite sume menjalani ibadah berpuasa. Dipetang yang hening ini marilah kite bermadah jingga. hehehe, eceehhh, macam laa aku ni puitis sangat nak bermadah-madah ni. nggee..

    Cuace hari ini nampak nyer sungguh nyaman sekali walaupon kelihatan seperti terik mentari namun angin bertiup sepoi-sepoi bahase. Melentokkan suasana seperti mahu tertidur diwaktu kerja. ADUHHHHH. mmg terase ngantuk bangat ini. Tapi kalo dapat pekena air sejuk nii mmg mashukk. Hehehe. POSE laa Pose..

    Nak tido memang tak boley tido tgh keje and lagipun byk nanti makruh. Kalo nak tido jugak ustaz aku pesan tido sebelum Zohor baru dapat pahale. Hmm ape nak dibuat yer??? pegi keje pon macam dah takde keje sgt nak dibuat bulan2 pose nii sbb takde budak nak beli makanan kecuali depa nak masok CC.

    Nampaknye aku melalut jew la nii ek tampa ade point. Huhh, selalu camni, bile khayal-khayal berpikir tanpe ngadap lappy cam byk jew mende aku nak tulis tapi bile dah ngadap camni mulelah hilang idea teros. HUhhhuu..Dok melangut sengsorang laa nampaknyer nii..Bosan sehhhh..

p/s:: kalo boleh hari-hari berbuke mau pekena KELAPA LEMON ICE..sedap wohhh. Pastu pas buke konpem perot aku kembung, minum byk sngat. Hahahaha..

No comments:

Post a Comment