Followers

Wednesday, July 20, 2011

mak aku pong nak kurus beb!!!

http://www.cute-smiley.com
     Wahhh mak aku kemain lagi sekarang ni nak kurus plak dye. Ni haa dah siap planning, bulan pose nak diet, nak ikat nafsu syaitan tu tanak makan bebanyak konon. Hehehe. Hakay tu tak kesah la, tapi siap ngan makanan diet sekali dye beli.  Hamboiii, meletop letop kak jah habak hang. Ha ha ha. Mak aku beli niii tengok bawah
v
v
v
v


    Mak aku p beli Rx Lite kottt. Pehh, terkejott aku memule. Yelah, tetibe je ade bungkusan besor pos laju sampai rumah aku petang tadi. Excited laa pe mende dalam tuh kan then bukak bukak haa, hamik hang kuar menatang tuhh. Aku pon teros la kol mak aku yang terchenta kat Kedah (UUM), cehhcehhh konon nyer nak tanye la sape punyer kan? padahal dah tahu dah sape punyer cume nak dengor mak aku cakap macam ni jew;

aku: ma, ade rx lite sampei umah sape punyer? he he he
mama: mama punyer laa, ma beli ngan kawan tapi kite share lew nanti mmg beli untuk kamu same pon.
aku: yekew, hehehe mekaseh yew( dalam hati hepy, dah mcm kat disneyland jew asenye)

    Aku pon hape lagi gembire tak terkate. Aku pon nak gak kurus, nak control makan rasenye susah jew nampak nye. Emm paling paling pon aku nak lost weight cket laa nak rayer nii mak oiii. Kang tak nak laa dalam gambor rayer aku sorang jew gedempol. Hehehe. Dah la beli suar bebaru nii dah bertambah satu saiz. adeihhh penin mak nokk memikior nyer. Ha ha ha.

p/s:: bajet tak nak makan nasik banyak la aku ni, diet konon tapi fast food nye tak penah penah kurang makin bertambah banyak makan adelaa.. He he he.
   

2 comments: