Followers

Thursday, July 21, 2011

Aku suke gigi Farah Anuar

http://www.cute-smiley.com
     Korang kenalkan Farah Anuar ataupon nme femes dye dulu Farah breep breep. Aku adore giler ngan dye sebab GIGI dye sangat laa cantik & teratur. Bile dye senyum pehh cantik giler, aku yang pompuan nii pon cair tengok, terpikat beb.

    Ceyes aku nak gigi cantik cam Farah, putih berseri disukai ramai, ape ke rahsianya kak Farah?? jawab jawabb. Hahaha takde maknenye kak Farah nak jawab, bukan dye bace pon entri aku ni. Hehehe. Jom layan gambor-gambor cantik Farah.


OMG tersangat sangat la glorious & gojes.

ade lagi niii....





cantik kan?
Kak Farah nak pinjam gigi boley???
Hehehe..

p/s:: bile laa dapat nak pakai braces nii, nak gigi cantik cam Farah niii..huahhhhh

No comments:

Post a Comment