Followers

Tuesday, June 21, 2011

tiap tiap hari ber-koop-ing

http://www.cute-smiley.com
     Hari ni adalah hari ke-9 aku bekerje kat ko-op sekolah teknik teluk intan. Keje nii senang jew tak byk gune tenage sgt & gaji pon tak banyak mane. Boleh laa dapat buat duit poket dari dok umah sesaje tak keje kan.

     Budak2 kat skola nii tade rame mane pon, balik2 yg dtg koop nii muke yang sme je. Waktu yg paling berduyun depa dtg tang waktu rehat ngan riadah petang2 laa. Depa time2 camni dok lepak depan koop nii jew laa, makan.

     Kadang2 aku tade buat ape, sembang2 gak laa ngan depa, lawak gak depa ni. Sampai ade yang tegur ngusik, suhh aku senyum pon ade, kuwang asam punye budak. hahaha. Muke akak memang camnii laaa dik, jgn suh snyum2 sgt kang meleret plak. hikhik.

     Depa ni macam2 pangai ade dan bile tengok gelagat depa nii tingat zaman mase aku skola teknik dulu. Sebijik gaye aku ngan member2, mane tak nyer time2 mcm tu gaklah aku ngan member lepak2 kat depan koop beli makanan dan makan. Kami bukan main beriadah sgt pon, main pon kadang2 je tu pon main aci tiang ke, petangue ke, sep sep ke, nak pegi padang dah penuh laa ngn bebudak laki. So, tujelah aktvti yg termampu buat selain makan. Hahaha..

p/s:: ni pon time keje, curi mase kejap nak update post nanti balik umah dah penat dah tak larat nak layan bende nii. hehehe..

No comments:

Post a Comment