Followers

Thursday, June 9, 2011

Rejab dah!!!

http://www.cute-smiley.com
Assalamualaikum
ahaaaa pepagi bute lagi aku dah update newpost ni sebab nyer???
Hari ini, bahawasanye aku puasa ganti.
bawu pas bersahur daa..
Haaa, kome kome nii dah ganti pose blom?
nii dah bulan Rejab
pasni dah Ramadhan, kang ade plak yang tak habis ganti, dah berganda nak gantinyer nt
so sape yang blom ganti tu cpt2 la mgganti pose anda tu ek.
Subjected to gurls laa kan,
depa jew yang selalu tak pose penoh
tapi tak tau la kalo ade gak laki-laki
tak pose penoh kan.
Ishhh, laki xpose penoh malu la kan,
apedaaaa..  ;)
Hmmmmmm...
sesungguhnyer aku teringin nak pose penoh lagi
wahahaha..
bile lah tu ek?
Slunyer, tiap2 thun aku dah ganti awal
tpi tetibe plak taun ni aku terlewat plak ganti.
tak pasan, ngeee..
Orite la, aku pon dah rase ngntok balik ni,
solat subuh pon udah then
nak take a nap sebntar karang
kena bangun balik
bagi mnjlnkan tanggungjwb ku
membersihkan rumah al-maklum laa
skrg ni jdik penganggur terhormat.
Mkn tido jew lah keje aku kat umah niii,
pastu alang-alang blom abih ganti lagi pose
kami satu umah berpose beramai-ramai
[adik badik pompuan aku byk+ my mum]
so, dapat gak la nak berdiet cket.
Kalo tak nafsu tu tak dapat bertahan.
Hehehe.

p/s:: aku nii konon nak diet, kurus tapi ble ntah nak buat, wahhh hahaha.

No comments:

Post a Comment