Followers

Tuesday, June 7, 2011

Homeworkk!!!

http://www.cute-smiley.com
     Homework !!!! opss, ape kena mngena ngan aku ek? ntah laa tetibe je rase nak tulis pasal ni coz aku xde homework nk buat. hahahaha.. Hmmm,  homework ni selalu sinonim dengan budak budak sekolah la kan. Dan aku dulu mase bdak2 sekolah byk gak ar dpt omwork, tiap2 hari ade jew keje yg kena siapkan ble nak masuk musim cuti skola lagi laa bertambah byk dan ade yang aku tgok ade yang menimbun2 cam batu bata. [aku ta penah la dpt smpi menimbun tu]

    Lagi pon aku nii bukan jenis yang rajin nak dok buat sume omwork kt umah, yelah bukan ape aku ni adik behadik dah lew rame umah konpem2 kecoh bising bingit ngan teriakan depa. Nak buat omwork pon xde nafsu tau x so conclusionye malas buat kt umah. Mse sekolah harian mule2 dulu slu aku try siapkan dlu kt skola klo x siap nasib ar kt kengkawan aku, kena mangse peniruan aku. hahaha. Jahat tak aku.

    Then, bile masuk asrama plak [since form4 - 5], lagii la penyakit malas tu bertambah bile dapat omwork. Mane taknyer, skola jaoh2 nak pulak balik kampung naek bus [jrg mak aku dpt amik kt asrama & mls nk nyusahkan] mmg kalo boleh xnak bawak balik ape2 lgsung buat berat badan + penat jew. So, buku2 mmg mende utama yg aku tak akan bawak blik umah juz bawak balik baju skola yg kotor jew.

    Sebenar sepanjang aku jadik budak skola xpenah plak dpt omwork menimbun2, aku pon pelik skola2 yg penah aku skola ni, tau2 jew ktowng ni pemalas nk buat, hahaha.. Tp orite gak kan xyah laa nak kepoh2 buat omwork, time cuti laa mase utk kite nak rehat2 kn minda kite kan bukan nak ciapkn omwork berlambak tu. hehehe.



   Tak mcm adik-adik aku, depa ni sume nyer tgah skola lagi dan dok asrama then bile cuti skola jew balik kampung hangkut sume homework depa yg bertimbun2, ciapnyer xjugak aku tgok. Pastu kecoh jew lbey tak tau buat laa, tak ciap lagi laaa, blaaa blaaa laa. Hadoiii..Kecoh betul. Wakkluuuu, rilex laa beb, itu pon nk kecoh2 kew. Kwn2 ampe tu pon lom tentu ciap lagi, klo kena denda ngan cikgu pon ade laa geng kan. hakhak. jahatnyer kakak kan.

p/s :: homework ke assignment kew sume memang kena la kite siapkan sbb tu tugasan kite dan sebagai latihan utk mantapkan lagi ilmu dalam pelajaran tapi buat tu jgn la terlalu taksub dan kepoh sangat. Rilex, buat yang mane tau dulu kan. Kalo kelam kabut nanti ape pon xjdik, buat pon jgn tidak jew. So, chillax yaww sume kanak-kanak sekolah. "^_^

No comments:

Post a Comment