Followers

Friday, May 6, 2011

freedom!!!

http://www.cute-smiley.com
hoorayy!!! akhirnye...
setelah 3 minggu aku biaq kan belog ni 
bersarang dah mcm sarang labah2 plak aku nengoknye 
bukan ape awok nii ade tanggungjawab besor
sem lepeh result awok terok
sem nii awok nak lew result tu elok cket
tak yew kan??
jenoh gak laa awok ni bertungkus lumuih stadi
sampai hotak awok nii pon jdik blur jew kengkadang
tpi takpe asalkn aku puas hati sebab
bala-bala final exam sudah tamat
jawab exam pon boley lew
nak puas ati cket..
awok nii tak lew confident sangat tapi
confident la jgak
ngeh3..

&&&


the best part is
awok dah freedom
I FREEDOM FOR 4 MONTHS
hooyeahhh...
jangan jeles yew klo tak dapat cuti lame cam awok ni,.
he he he he..
SELAMAT BERCUTI lew pada yg bercuti lame cam awok nii yew..
weeeee...

pehh betape bahagienye laa hidup ni bile dapat cuti lame
dah lame tak dapat cuti lame cenggini
dan akan bertambah bahagienye idup klo dapat menghirup udare segar pantai diwaktu ini dan merasakan nikmat FREEDOM ni.
ahhhh indahnye kehidupan


ahhh nikmatnye kalo awok dapat meng-FEEL 
cam gambor atas tuh...
ohh angin laut....
bilekah awok dapat meng-FEEL cenggini.
BEST-NYE...

No comments:

Post a Comment