Followers

Wednesday, May 25, 2011

25 Mei sentiase dihati..

http://www.cute-smiley.com
     Dah lame aku tak update ape ape kat blog aku nii, dah bersarang-sarang dah. Nak buat macam mane aku terlalu laa takde mase nak mengarang [idea pon takde], then ade ade jew masalahnye dan sumenye berpunca dari streamyx aku yang buat masalah. Jenoh jugak dekat 2 mgu tade internet. So, terpakse la aku biarkan je blog nii tanpe kate.uhukk.
    
     So, back to 25 Mei, actually nii tarikh birthday arwah abah aku. Walaupun dah 7 tahun arwah sudah tiade, tpi tarikh hari ni aku tak penah lupe dan aku akan sentiase mendoakan kesejahteraan arwah disana disamping yang maha Esa. Telah ditetapkan perjanjian sehingga seusia itu saje kite bersame, mungkin itu yang terbaik untukmu abah. Hanya doa yang dapat kutitipkan untukmu.
     
     ABAH......the only words that im really missed to call..the only u that i missed ur hug..U are the only..
     semoge roh abah tenang dan aman disane, amin......

No comments:

Post a Comment