Followers

Wednesday, March 16, 2011

tiade mood...

http://www.cute-smiley.com
tiade mood @
dalam kate laen kureng perasaan utk bersuke ria @
lebey pendek lagi murung...
hmmmmm...
apekah????
selalunye, mende ni akan jadik bile berdepan ngn depression...
kadang kadang, 
hidup ini tak seindah disangka, dan
Kehidupan yang asyik MENEKAN, dan
rasa TERTEKAN berpanjangan
punce seseorang itu boleh hilang mood..
kurang communication pon boleh jadik jugak
so, sape2 yang tak banyak ckap cam aku nii, 
kena laa byk2 cakap ek..
jom kenal pasti tanda tanda orang yg xde mood...?
Sentiasa sedih dan menangis?
hmmm,....
Mudah tersinggung?

saye laa tuu,,
Tidak bermaya?

macam slu penat jew..
Tidak berupaya untuk menikmati aktiviti-aktiviti kegemaran?

kadang- kadang...
Rasa bersalah yang tidak menentu?

selalu jugak....
Sakit – sakit badan?

selalu saket kepale nii..? Kehilangan fungsi tubuh yang tidak boleh diperjelaskan?
takde plak...


saje jew test kalo2 terkena simptom2 tu plak..
tapi kadang kadang mereka mereka nii spt kes nii,,
sile tgok gambar dibawah.........






mereka ini mencari ruang utk diri sendiri
bukan bermakne mengasingkan diri...
so, give them supporting.....
u will mean it...

No comments:

Post a Comment