Followers

Wednesday, February 23, 2011

pikir pikir pikir!!!

http://www.cute-smiley.com
aku tengah berpikir dan pikir and pikir,
manusia ni mmg tak boleh lari dari pikir macam2 bende,
walaupon bende tu hanye sekecil kuman smpi naaa sebesar gajah
walaupun kte cube lari utk tidak berpikir,
tpi realitinye kite perlu berpikir
kalo tak idup ni akan jadik tak bermakne la kann??
idup tanpe berfikir...
ibarat orang giler yang idup tanpe arah tujuan.
orang giler pon berpikir gak
tapi depa nii jenis yg terlbey pikir tu yg overdose tuu..
berpikir secare berlebihan pon takley gak..
yelahh, berpikir ni bukan kt otak jew..
emosi pon men peranan gak pe.
kalo tak otak ni tak tao nak buat ape kan
tanpe rase dari hati,..
so, gunekan lah ape yang ade skunk ni dgn manfaat..
gunekan otak untuk pikir mende yg berfaedah..
gunekan hati untuk sense bende yang berkualiti
untuk diri kite sendiri...
&&&
kalo pikir diri sendiri susah dalam segale hal,
ingatlah ade orang laen lagi susah nak pikir kesusahan mereka.

&&&
kalo skunk nii aku pikir susahnyer la blaja,
bile dipikir pikirkan, ade ag yg ssh dari aku,,,


p/s:: as a student, baek pikir pasal pelajaran saje..
kalo dah pikir mende laen, ilang sume focus yg ade..
niat pon dah ke laen nt kan..

No comments:

Post a Comment