Followers

Tuesday, January 4, 2011

very packed!!!

      adohai, baru jew masok sem baru ngn semangat baru & azam yang membara nihhh, tibe2 rase bengang plak.. the schedule vey packed!!!!! huahhh giler betoi, dah la 4 hari kelas stat dari kul 8 PAGI.. bukan ak nak merungut tak ley bangon pagi kew ape??? but the prob is now mmg kena bgon awai pagi gler. Dah la kampus punyer cket jaohh gilerr, nak kena bgon kul 5.45am pastu kena ciap cpt2 nak kejar bas kul 7 pagi punyer pasai..Wahh sejokk dowhh mandi awai2 cmtu, menyucuk tulang temulang nihh..Bas pon satu bukan nak letak banyak2 yg jalan kul 7, klo lambat cket alamatnyer memang tertinggal bas la namenye..hushhh...
     Kelas plak, dah la stat pukul 8, punya laa tuhh pegi letak merata rata kat dalam kampus tuhh, adushh penat dehh kena berkejar kejar dari satu satu kelas, lelah eden dibwatnye..Sampai terputus sandal aku tadi, banyak jalan punyer pasai. Aduh ni bawu fes week, tak tau la cam hari hari mendatang lepas nihh,, Jangan tercabut kaki udah lew. uhuuhh..
      Ahhhh, apedaa...Baru start sem aku dah merungut itu ini, adeihh. Kate azam baru tak mau ponteng kelas laa, nak ciapkan tutorial laa && so soo laa..tapi dah merungutt. Sudah lah tak mau cakap banyak..Memang la selalu cam tuhh THINGS ARE EASIER SAID THAN DONE!! hahh betol lah tuhh..Dah kena sangat laa tuhh..huhuhu..

p/s: ko nihh camne nak berjaya kalo asyik merungut jew. Open la cket, be +ve...
[utk diri sendiri jewh],,

No comments:

Post a Comment