Followers

Sunday, January 23, 2011

ter-addicted to makanan mamak..

     Hahahaha...sebelom niii aku lah tak makan makanan mamak, ase mmg tak boley mashukk jew kat anak tekak ni. Sampaikan kalo kuar ngn member2 or family aku pon kre klo nak masuk mamak jew msti tak jdik, da aku nak masuk pon tak larat nak wat cmne kan. 


      Skunk aku sudah mule terbiase, btoi ckap orang tua2 kalo tak dibiasakan camne nak biase kan kan kan??? ape kaitannye nihh!! adeihhh...bukan ape slunye aku makan mee grg kerinting ngn roti canai jew kalo makanan mamak ni. tp skunk aku da suke makanan baru. ngeh3..


      tapi ntah macam mane mase cuti sem hari tuh, aku asyik makan nasi beriani jew, tu sume maksu aku laa 
weekends jew dye bagi makan makanan mamak, ble da selalu maunye aku tak ter-addicted kat beriani tuh.           
Pehh rasenye mmg sguh lazat, lagi2 dapat pekena ayam madu atau ayam goreng kew, pastu acar sayur, ngan 
kuah dal tambah lagi papadom. Menjilat jilat jari wokkk..hikhik..
      
       Sllllrrrrrpppp, meleleh ayor lior eden. Tapi yang pasti aku masih tak ley terime kari laa, mmg sejak azali ag aku mmg tak suke kari, tak tau la npe. uhuhukk.. Haiihhh, terase mau cri nasi beriani la plak ni, tapi mau carik di mana dong???aku bukan reti sgt bli2 mende camni, satu ag.. kedai mamak pon kt mana ek??? hahahahhaa..




OHH BERIANI....


jom sape nak pekena mamak!!!
mari mari..
hahaha..

No comments:

Post a Comment