Followers

Wednesday, January 26, 2011

pagi yang dingin!!!

     Hari ni tade kelas lagi, spanjang pagi ni free tp petang kunk ade ko-ku la plak. Tu tape lahh sekurang kurangnyer dew gak aku beriadah dari dok terperap jew dalam bilik buat lelemak besau kn badan. hahahaha..


     Pepagi tdi bgun2 jew terase sejuk menyengat, cejuk kott. huhuhu. memang tarik selimut tggi2 la, ttbe terase cam nak pipis, hehehe..bangun la jugak akhirnyer ngn mata yg kelat2, cam orang ngigau. Pastu kuar2 jew toilet, 'aik ujan?? ble mase ujan nii?? apsal tak sedar langsung' hikhik.. mane taknye da tido mati mcm mne nak sedor cik anis oiiii.


     Patot laa sejok semcam, so tak jadik tdo balik. hehehe. Then bukak laptop, bukak Fb jap, pastu jengok2 blog momey aku nii, blogwalking cket. Nnnnnn, taaaraaaaaaa, aku ter-entri kat cnii..ngeh3..

1 comment:

  1. jom hilangkan boring dgn join contest ni http://bifascollezion.blogspot.com/p/bc-2011-contest.html

    ReplyDelete