Followers

Wednesday, January 26, 2011

menghirup MEGI penuh perasaan..

    Slrpppp, aishh ade ag megi melekat kat mulut nii. Ehemm, cni nak story mory aku bawu lepas melantak, tapi hanye sekadar makan megi saja laa, utk alas prot.


    Yang bebenornye, teman ni dah lame tak mengketedarah megi ni, yela seblom ni cti dok umah makan nasi jaaa, nak tgok megi pon da tak larat muak. Trauma kott akhir sem lepas, tiap2 ari mkn megi tu yang smpai laa ni bawu laa makan balik. Tu yang megi ni da lame tak menyinggah kat tekak aku ni. Padahal tade papepon. hakhak..


    Sekali ble makan ni, haa hambik cam hape jew aku mkan, menghirup kuah dengan penuh perasaan rsenye.
Dengan hari yang hujan diluar sne, [dri pgi tdi ujan tak henti2] pehh memang feelin laa makan megi sensorang sambil dgor2 lagu kat telinge. Takley nak pasang lagu kuat2, roomate ngah tdo. 


    Makan sengsorang ni pon rse cam nak gelak jew, pelik pelikk. Rase cam gelagat sndri melucukan jaa. hahahaha. apedaa kau nii anis, bengong kew putus fius ntah???/// hehehe..


   Tapelah yang penting prot ku sudah kenyang, yang sejak tdi prot buat orkestra smpi nak tdo pon tak senang. & ag pon petang ni nak g koku, mkn jugak la, nak tgu nanti malam lmbt lew lagi, kunk pengsan la plak aku t, eceehhhh. Hahaha..

No comments:

Post a Comment