Followers

Friday, January 28, 2011

emo!!!

     
    Hari ni cuace agk mendung dan kadang2 gerimis, sama jugak la macam mane perasaan & mood aku hari ni, aku boleh tergelak dan aku gak boleh menangis dgn tibe2. Tak tahu laa nape aku sangat emosi hari ni.


    Kalo nak ikotkan, segala esaimen dan masalah sume dah lepas, && otak pon chill cket la relax jew. Tapi nape aku boleh emo smpi macam tu skli, ntah mane la yg tak kena. Smpi org yg tak ber-salah pon akan terkena tempias aku. Asyik nak marah2 orang jew. Pastu murung sorang2. huhuhu..


    mENgikut perkitaran bulan asenye blom ag ckup bulan, haisshhhhh, ape yang tak kena nii???? nape aku macam ni???? tak sUke tAk suKe tak sUke...Ohhh mood, kemane kamo pergi??? jangan lah buat hati dan perasaan aku ni tak tentu hala. Aku perlukan ketenangan hati. 


    Ya Allah, bantulah hambamu yang serba lemah ini. Aku tak mampu berlawan dengan perasaan dan hatiku seorang diri. Kurniakanlah aku kekuatan dan keimanan Ya Allah. Sesungguhnye Kau Maha Pembesar dan Maha Penyayang. Amin....

No comments:

Post a Comment