Followers

Friday, January 21, 2011

Dr. M vs Rosyam Nor...

Dr. M vs Rosyam Nor

diantara dua orang di atas
siapa agak2 nyer yang menjadi pilihan anda??
adakah Dr. M bekas mantan perdana menteri???
ataupon
adakah Rosyam Nor pelakon yang diminati ramai itu??
hmmmmm...

dramatikkan atau politik kah ayat kat atas tuhh??
hehehehe..
yang sebenarnye..
begini cheghitenyer..
..............

khamis lepas, kt U aku ade laa program anjuran PPM
[persatuan pemikir muda]
pogram tu namanyer
Wacana Perdana Pemikir Muda bersama Tun Dr. Mahathir.
ramai giler yang datang. penuh 1 dewan..
agk2 cm 1 melaka dtg kott..
tajuknye boley tahan gak laa..
coz yg datang pon majoriti student.
sesuai sgt la ngn ktowng sbgi generasi mude ni kan..
macam2 la yang Tun sampaikan
& kebanyakan nyer tentang perbezaan 
pemikir mude zaman beliau dan zaman kini
semuanye berdsarkan pengalaman beliau gak laa..
memang aku sgt fokus dgn ape yg beliau ckp.
aku setuju tentang semua pendapat beliau.
walau apa apa pon
aku memang sangat respect kat beliau dari dlu sehingga sekarang.
beliau lah yang terbaek untuk negara kite.
byk lagi input2 yang ade tapi.
memori otakku ini sangat tidak mengizinkn utk mengingt..
[tak buat catatan pon sbnarnye juz dgar jew]
tapi sangat teruja laa..
this is the 2nd time i saw him frontly..
&&
yang paling aku terkejutnye rosyam nor pon ade.
dan dye adalah salah seorang ahli tertinggi dalam PPM.
patot laa yang depa pakat kecoh2 dalam dewan.
ingatkan teruja sangat laa kt Dr.M
upenye ternampak rosyam nor kt situ..
ape daaa..spoil jew..
aku plak da kuar dewan bwu tawu yang rosyam nor pon ade..
aku tak kisah sgt coz aku bukan minat sgt pon.
yang aku teruja sgt2 kt Dr.M jaa..
tapi tak sempat laa nk salam beliau.
ramai sgt yg berpusu-pusu terkam.
aku dapat tengok dari jaoh ckup laa kan.
malas nak menyusahkan diri
berhimpit himpit ngn orang ramai.
itu pon dah ckup puas..
hehehee..


ni jew laa gambar yg sempat aku cilok dri kawan aku
ngeh3..
[sowi munii]

tu aku yang pakai tdung oren.
ecehh, poyyo jew..

&&
budak yang amik gamba nihh
asik maen jew laa dalam dewan
mengaco orang len yang nk concentrate tdo..
hahahaha..



p/s Dr M: rebutlah peluang yang ade selagi termampu.
iaitu tuntut lah ilmu sebanyak mungkin.
cara mengingat belajar: banyak membaca dan 
bacalah berulang kali.

Terima Kasih!!






2 comments: