Followers

Sunday, January 23, 2011

bahagia di hujung minggu....

       Sabtu, hari ini sehari suntuk aku berada dirumah & tak kuar mane2 langsung. Wahh, macam buang tabiat plakkan. Yelah selalunya kalo ujung mgu jew, mintak maap laa nak tgok muke aku dok umah, jangan harap.
Ade jew aku melagha kemane mane sja dgn menghabiskan duit.


          Tapi minggu nii aku dapat kesedaran sivik cket supaya jangan membazir kuar tak tentu hala, bukan
ape; tak sampai lagi sebulan aku kt cni duit PT da byk habis, aku nak makan ape 2 3 bulan ag dok cni kan. So, setelah bertimbang timbun aku pk, aku pon mengambil keputusan utk tak kuar mne2 mgu nii. Ag pon mgu depan da nk balik.


     && hari nii pon aku berjaya melawan godaan kengkawan aku yang ajak aku kuar, bukan sorang dua plak tuhh, memang goda iman & nafsu aku betoii laa. Dah la tuhh ajak aku g copink plak, sory la beb aku nak jimat, kunk kuar copink duit kuar cam air jew kan. psshhhh laju tanpa berkire. Yang tue aku tak nak, name pon nak berjimat cermat kan. Even membe aku ajak aku tgok wyg pon aku tak join, alah kt lappy nii pon da berlambak movie yang aku belom tgok ag, buat pe la tgok wyg. Kang melayang jew duit aku kalo cter tak best.


     So, aku pon hanye duduk mendiamkan diri di dalam bilik di dalam rumahku ini. Nasib laa rumah aku tak berape nak bising sgt bebudaknyer, mmg bgi peluang aku me-rilek kan diri laaa. Paling best bgon tdo+on9+makan+solat+bace novel+tgok oh yeahh!!= tdo balik..hehehehe..


    Tu jew laa keje aku seharian, betape bahagia nyer rase, macam dunie nihh aku yang punye!!!hahahaha.. Ni sebenarnye ayat otang yang dah lame tak me-rilekkan diri kat rumah, mana taknye sepanjang mgu nii aku memang bz gler, coz kelas pon sgt pack stiap ari pegi kul 7 balik pon petang.. penat penatttt..


     Bile ade peluang rest2 kat rumah camni memang tak lepaskan laa, bukan selalu dapat cmni. Sok pon da bz nak ke hulu ke hilir ciapkan esaimen tech com group aku. Dengan groupmatenye sume dok kt bunge raye, waduhhh!!! ponat laa eden ulang alik ke sane..Hopefully sok sume esaimen tu setel, da tak larat nak tangguh dah, penat badan oiiii..


     Sudah tengah malam pon ni, mahu smbung layan movie, sok bwu refresh otak nii nak stadi or pe kejadah laa yang aku nak setelkan. Nunite.. (^_^)))

No comments:

Post a Comment